31. december 2006

Fascineret af Google

Her på det sidste har jeg opdaget flere og flere lækre funktioner fra Google. Jeg nævner i flæng...

- POP-adgang, både til at modtage og sende. Min Gmail er derfor nu fuldt synkroniseret med min Outlook Express.

- Picasa albums. Det har aldrig været nemmere at uploade og dele billeder. Se http://picasaweb.google.com/danielsbilleder.

- Google Docs. Jeg kan nu lægge nøgledokumenter på nettet og have adgang til dem overalt - og dele dem med Heidi. Genialt!

Jeg er imponeret over udviklerne hos Google. De er innovative - og har designerne med på banen, så det hele ser lækkert ud.

Bag de flotte ord lurer dog en bekymring: Er Google på vej til at blive det nye Microsoft? Hvad sker der den dag, hvor alle er blevet afhængige af deres superfede produkter... og de så pludselig beslutter at tage penge for dem? Kan Google modstå et fjendtligt overtagelsesforsøg fra en eller anden tabervirksomhed som AOL?

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start