9. november 2005

Civ4 - kun en formattering væk


Efter at have kæmpet med installationsproblemer på Civ IV i et par dage, besluttede jeg mig til sidst i desperation at finde min gamle, latterlige bærbare frem.

Lo and behold, spillet installerede uden problemer. Det vil sige, den bærbare er stadig åndssvag og overopheder, hvis man viser grafik i mere end 5 minutter af gangen. Så jeg kan stadig ikke spille :-(

Eneste logiske konklusion er, at Civ IV konflikter med noget andet på min almindelige computer. Det giver én løsning: En reinstallation...

Men det tager jo heller ikke mange timer - måske kan jeg nå at komme på arbejde i morgen tidlig, hvis jeg begynder med det samme!

2 kommentarer:

Klokken 10. november 2005 kl. 13.59 , Blogger Lars sagde ...

Ellers var der jo kun ét at gøre - melde sig syg. ;)

 
Klokken 14. maj 2006 kl. 12.10 , Blogger Niels sagde ...

Eller brug Mac som so andre der ikke vil have problemer med konflikter...

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start