22. december 2006

Jul i Laodikæa

Det bliver en rigtig Laodikæa-jul i år. Øv. Gid det var enten koldt eller varmt...

Min bror Kenneth er i Australien, hvor der faktisk ikke er så varmt endda (20-25 grader), men det er da mere jule-agtigt end kedelige, danske 6-8 grader og en tung dyne af grå skyer.

Sidste år sneede det. Det var der da noget ved.

Sjovt i øvrigt med julevejr og juleassociationer. Mine efterhånden mange julefejringer i Sydney har skadet mig. Forleden satte jeg Händels Messias på. Et dejligt stykke musik, som bl.a. kan give juleassociationer, fordi man altid hører det til jul. Og juleassociationer fik jeg: Jeg befandt mig pludselig i tankerne i en flykabine og drømte om sol og varme...

Se, dét er rigtig jul...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start